Kommer vi klara 2 veckor tillsammans?

Hej! Jag och Mikey ska strax cykla iväg och handla lite, det blir nog en inne dag idag då det har regnat hela morgonen. Så tänkte köpa med mig några tidningar hem.  Nu har Mikey två veckors semester och uppehåll från fotbollen i en månad. Jag är inte van vid att umgås så mycket med honom så det kommer nog att kännas konstigt. Får man lov att känna så, haha?
Jag har liksom funderat på vad vi ska hitta på för att vi inte ska bli rastlösa och gå varandra på nerverna. Säkert helt onödiga tankar men ja, Mikey jobbar ju och har alltid sin fotboll. Man vänjer ju sig vid det. Men äh, det blir nog hur bra som helst.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: sanna

svar: tackar! :)

2009-06-18 @ 12:48:44
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: bella

sv: tack ska du ha! :)

Ni kommer säkert att ha 2 underbara veckor :)

2009-06-18 @ 12:56:59
URL: http://beellae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0