Kakmonster.

Herregud, vad jag blev sugen på något riktigt sött innan idag. Någon sorts kaka och det brukar jag aldrig bli sugen på. Jag är mer sådan att jag kan bli sugen på en riktigt god grov macka, en kopp te, ostbricka, avocado och oliver. Men nästan aldrig kakor. Där emot Mikey är ett riktigt kakmonster. Dock syns det inte på honom! Så medans jag skurade spisen så cyklade snälla Mikey iväg i regnet och köpte ballerinakex och några dammsugare. Och det var riktigt gott!
Nu ska jag snart tvätta av sminket, borsta tänderna och lägga mig och läsa nya numret av Plaza och sen fortsätta läsa min bok. Imorgon vid 12 - tiden kommer pappa och farmor förbi på en liten lunchfika. Mikey fick veta att där förmodligen inte var något jobb till honom denna veckan och ändå har han jobbat igår, idag och förhoppningsvis på torsdag. Då blir man lite extra glad. Han har faktiskt jobbat ganska mycket på sistone. Lite tråkigt att vara hemma själv ibland. Men som tur är brukar jag ha lite av varje för mig ändå.

Sov gott

Ps: Förresten, idag tog min systers pojkvän studenten. Grattis till honom och till alla andra som har eller ska ta studenten!

Kommentarer
Postat av: sanna

svar_ tackar

2009-06-09 @ 22:15:46
URL: http://sannaknows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0