Hur det är att leva med en spontan pappa.

Jaha, pappa ringde mig nyss och sa att han bokat en stuga till oss tre (alltså jag, pappa och Mikey) i Blekinge och att vi åker på måndag (MÅNDAG), blir borta en vecka och att han bara väntar på en bekräftelse och sen ska det vara klart. Vi ska tydligen fiska då det ligger en sjö väldigt nära. Det är ju mindre bra att vi inte hunnit boka en tvättid och kan tvätta upp lite kläder. Och i såfall måste vi ju börja packa imorgon! Herregud lilla pappa. Jaja, jag hoppas verkligen att det blir av för det hade varit skönt att komma bort. Men gud vad han är spontan. Ringa en torsdagskväll!

Nu ringer niki så jag måste avsluta här.
Puss

Kommentarer
Postat av: bella

haha ja man kan nog inte annat säga att du har en mycket spontan pappa ;)

Vad har ni annars för midsommarplaner då? :)

2009-06-19 @ 10:19:51
URL: http://beellae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0