En mycket trött Nathalie.

Här sitter en trött Nathalie! klockan ringde 06.15 och en timme senare satt jag på cykeln på väg till jobbet. Men det är samtidigt skönt att jobba, jag vill ju jobba. Men har man inte jobbat ordentligt på ett tag så blir man lite extra trött. Kl 5 kom pappa hit och så åkte vi och handlade mat. Vi har ätit tillsammans idag, annars hade vi båda ätit ensamma idag. Och pappa tog även Nala med sig hem, lite tråkigt men det var jag och Mikey som bad om det. Eller vi sa att det nog var bäst så. Hon har verkat så nervös och lite orolig. Det har inte varit några problem så men man märker det på henne och det är det bara synd. Hon fann sig inte tillrätta! Så det var lika bra. Nu ska jag ta mig en kopp te och vänta på att Mikey kommer hem från sin träning. Imorgon ska vi upp tillsammans kl 06.00!

Förresten, vad ska alla göra på midsommar?


Kommentarer
Postat av: anna

Kul att jobba trots att man är tröttare än vanligt :)

2009-06-16 @ 20:48:13
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0