En liten pause.

SItter här i soffan och försöker planera dagen lite, det är ju trots allt fredag. Tänkte göra något bra av denna dagen trots det tråkiga vädret. Tror till och med att det åskade och blixtrade lite igår när jag gick och la mig. Det är dessutom fortfarande blött ute. Men sommaren har bara tagit en liten pause och återkommer säkert snart.
Mikey kommer nog hem hyfsat tidigt från jobbet idag och innan dess hade jag tänkt dammsuga, så får han ta disken. Och när det är klart blir det kanske lite fredags äventyr. Ikväll ska vi laga lite middag och sådär tillsammans, det är ju inte så ofta vi kan göra det. Och idag blir det fläskfilé med rostade rotfrukter, det är gott de! Jag skulle tippa på att det blir en lugn kväll hemma imed Mikey har match imorgon, om inte jag drar och träffar tjejerna eller något. Olympic spelar hemma imorgon mot Croatia, malmöderby! Får vi se hur det går. Pappa och farmor ska faktiskt också titta.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bli kompis med dammsugaren.

Puss

Kommentarer
Postat av: carro

hej vännen. hur e de? vad ska ni hitta på i hlegen?.. puss

2009-06-05 @ 14:13:18
URL: http://carolinewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0