Dags att vakna.

Hej!
Ledsen för dålig uppdatering igår men jag var  hemma vid halv sex, vi satte vi igång med maten som tog ett tag och sen kröp jag upp i soffan en stund innan jag gick och la mig ganska tidigt. Idag ringde klockan nämligen 05.30 och jag ska trampa iväg kl 7. Känns som att jag har cyklat väldigt mycket på sistone, och ikväll ska jag cykla bort till Olympics sista serie match innan uppehållet, spännande!  Och imorgon är jag ledig, eller rättare sagt jag vet inte hur/när/var jag kommer att jobba i sommar. Men jag ska vara hos min jobbcoach kl 9 imorgon (känner inte för det) så jag får väl stiga upp vid kvart över sju och bege mig hemifrån kvart över åtta. Och sen på fredag är det ju midsommarafton, men vi har bara lösa planer så vi får se vad som händer.


(En ganska nyvaken Nathalie)


Nej dags att dra av sig morgonrocken och vakna till liv.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0