Blickar ut över hamnen.

Nu sitter vi på en liten resturang i en by eller ort som heter Nogersund. Vädret är fortfarande kanon och vi har njutit av sol och bad även idag. Jag slukar tidningar och böcker som bara den här uppe!
Sitter och blickar ute över hamnen nu och om en stund när vi smält maten ska vi prova vår fiskelycka. Imorgon kommer min farmor, fabror, en vän till honom och min kusin upp hit till oss. Då blir det sol och bad igen och grillning. Nu är det inte många dagar tills jag kommer hem så ni får hålla ut. Sakna mig inte för mycket nu!



idag kör jag på min sköna randiga klänning från Glitzy.se, bara ben till det och bruna jesussandaler
Puss



Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Så bra! Idag ska jag presentera den nya panelen med dig som deltagare :)

2009-06-28 @ 16:01:19
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Igår presenterade jag panelen där du ingår :)

2009-06-29 @ 08:09:15
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0