Back to my old room.

Idag var jag uppe med tuppen. Eller kanske inte riktigt, men Mikeys klocka ringde 07.10 och då steg jag också upp. Ska in till stan och träffa min jobbcoach (känner inte riktigt för det), handla lite och sen hem och ta det lite lugnt innan det blir studenfest hemma på gunnesbo ikväll. Jag och Mikey ska sova hemma hos mamma inatt, i mitt gamla rum och sen upp ganska tidigt för att gå på min lillebrors skolavslutning och få träffa mina gamla lärare. Kan bli spännande!
Dock  vet jag inte riktigt vad jag ska ha på mig ikväll, dem har liksom lovat regn. Känner inte att jag måste vara jätteuppklädd heller.
Nu ska jag äta upp mina mackor och dricka mitt te.

Ha en bra dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Angelica

det blir nog en trevlig dag iaf, vad gör du med en jobbcoach?

2009-06-11 @ 10:32:01
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: Saraa

ja det är det verkligen :D!

2009-06-11 @ 14:07:20
URL: http://sarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0