23.31

Men hörrni, jag har ändå fått gjort lite av varje idag. Ringt viktiga och tråkiga samtal, cyklat iväg och handlat, joggat, lagat mat, packat upp den rena tvätten, tvättat tröjor förhand och sytt lite. Inte helt fel! Plockade även fram mina oljefärger idag som jag tyvärr inte använt på länge. Älskar att måla på duk och nya dukar är något jag måste köpa snarast. Denna gången tänkte jag satsa på en duk i lite större format. Det är verkligen härligt att måla, oavsett om man är duktig eller ej. För jag är inte duktig, men har nog en känsla för färg.

Och förresten, joggingrundan var skit jobbig och jag menar det verkligen. Finns det någon som har sådan dålig kondis som mig? Katastrof.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0