Tisdag i Malmö.

Det är ganska skönt att komma in i gamla rutiner igen. Det har blivit en del sena kvällar och långa sovmorgnar. Mikey steg upp strax efter sju idag då han skulle vara på jobbet klockan åtta och jag gick upp en stund senare. Somnade ganska tidigt igår efter en dusch och lite te. Och det var otroligt skönt att få somna på min egen kudde i vår säng. Måste säga att vår säng är himla bra. Inte så stor, men skön. Och vi vill inte göra oss av med den för den var ganska dyr. Men det blir väl en större sen i framtiden! Har på senare tid när vi varit på semester, både i sverige och utomlands fått sova i riktigt hårda sängar och på väldigt dåliga kuddar. Man har ju ont i hela kroppen när man vaknar!
Well, idag tänkte jag sy lite. Och så tänkte jag passa på att sola.








Kommentarer
Postat av: Stefanie

Jaha okej :)

Tycker du det är fint i Polen? Jag tyckte det var sådär...

2009-07-21 @ 18:09:05
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0