Ligger lågt.

Denna söndag bjuder på 15 grader och moln. Tycker allt att sommaren ligger lite lågt just nu. Kvällen igår blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Men jag var ute och gick en kvällsrunda på över en timme, så det var skönt det iaf. Vi har ett rådjur som håller till precis här borta vid busshållsplatsen. Visserligen har vi ju åkrar bakom men det är ändå ganska ovanligt för det är ju väldigt bebott här och första gången den visade sig var mitt på dagen. Dem kommer ju helst fram tidigt på morgonen eller senare på kvällen. Och igårkväll var den framme igen! Jag kan ju bli riktigt lyrisk när jag ser djur sådär i det fria.

Nu ska jag dricka upp mitt te så hörs vi sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0