Hej fredag.

Ja, egentligen är det ju ingen skillnad för mig men jag tycker ändå att man känner det i kroppen, att det snart är helg. Mikey har ju jobbat hela veckan så det blir liksom som vanlig vardag för mig också. Men i helgen är han ledig och då passar man ju på att umgås. Så visst känns det att det är helg.
Om några timmar kommer pappa och farmor och hämtar upp mig för att åka in till stan och käka en sen lunch. Tyvärr har det regnat halva morgonen så det blir nog inget häng på en uteservering. Men det är ganska mysigt att sitta inne och titta ut på regnet. Och fredagskvällen blir nog ganska lugn. En lugn kväll med Mikey! Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Niki. Vad som händer får vi se. Ska försöka dra i lite trådar!

Ni får ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0