En lördagskväll.

Hej! Idag är jag lite trött. Inte för att det blev hårt igår utan bara sent. Och jag är inte den som brukar lägga mig sent. Vi hade iaf en riktigt kul kväll hemma E igår. Vi tjejer åt och drack lite gott, lyssnade på musik och lekte lekar (foto kommer). Lite senare dök några killkompisar upp och efter en timme drog dem flesta ut (jag fick höra sen att dem hade efterfestat på stranden och nattbadat) Men jag begav mig hemmåt då mina bussar går så sällan. När jag väl kommer till stationen i Lund så ser jag att alla tågen är inställda, eller rättare sagt Lunds station är avstängd och att alla tåg har ersatts med buss. Så det var ju bara att hoppa på en buss och se glad ut. Jag var säker på att jag skulle hinna med min sista buss men började snabbt tvivla när jag insåg att bussen inte skulle gå direkt till Malmö, som tåget egentligen skulle gjort.  Så när jag väl är framme på Malmö c så har jag missat min sista buss. Fick lite panik där ett tag. Kände att jag inte hade råd att slänga hundralappar på en taxi. Så jag fick hoppa på en annan buss som stannar en bra bit härifrån och så fick snälla Mikey cykla och hämta mig sent inatt. Det tog mig två hela timmar att komma hem, inte kul. Och jag kan ju nämna att när jag skulle in till Lund så satt jag på tåget, på stationen i 20  min för att det var något fel på tåget. Så jag blev 20 min sen hem till E. Ja, nog om detta nu. Jag hade iaf en bra kväll och det är väl det som räknas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0