DAGENS.

 



Kjol - Gina Tricot
Linne - H&M
"Mjukis" kavaj - Topshop
Mockasiner - Topshop




Kommentarer
Postat av: Stefanie

Jag har fått väldigt många röster och nu tävlar jag med 5 andra i veckans blogg. Deltävling.

Snälla, söta, rara. Rösta på mig:

http://alwaysthai.blogg.se/2009/july/veckans-blogg-2.html?_tmp=46720df2b7be24d9394290993980cf534acabc55

Jag är nummer 5!

2009-07-21 @ 13:36:11
URL: http://lothigiius.blogg.se/
Postat av: Malin Sofia

Hej! Är du ledig den 15:e augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på bloggfest. :) Jag har bokat festlokal för cirka 50 personer på Mynchenbryggeriet i Stockholm och har under våren och sommaren försökt hitta sådana som vill vara med. För tillfället har 40 anmält sig, så det finns alltså 10 platser kvar. De som anmält sig är mellan 18-27 år och kommer från Gällivare i norr till Ystad i söder. Det finns inga krav på vilken typ av bloggare man är, så länge man är 18 år. Festen kostar 470 kronor och då ingår buffé, välkomstdrink, valfri drink + vin eller champagne till maten. Nagelföretaget Depend bland andra är med och bidrar med gåvor, så alla får lite presenter när de går hem. Första gänget har redan haft deadline för betalningen, din deadline skulle bli 10 augusti. All information finns i min blogg under kategorin Bloggträff, kika gärna in där. Du kan anmäla en vän också, bara hon är över 18 år. Jag hoppas du hör av dig! H: Malin, arrangör för Bloggfest '09.

2009-07-21 @ 18:48:51
URL: http://mymomentof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0