Busy monday.

Dagen idag är fullspeckad! Om någon timme ska jag möta upp Niki inne stan och innan dess ska jag ha hunnit fixa lite här hemma. Sen ska jag och Mikey och paret vi åker tillsammans med på onsdag dra och växla pengar och snacka ihop oss lite. Sen blir det snabbt hem för ikväll kommer en kär gammal vän hit som bor och pluggar i Polen och med sig har hon sin pojkvän från Spanien. Så det blir till att snacka engelska hela kvällen! Det blir nog en promenad runt området och ner till havet och lite käk här hemma. Nämen det är väl bara till att sätta igång då.

Puss


Niki & Jag



Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

tack, den va kanon o filmen va superrolig :)

full rulle hos dig :)

2009-07-13 @ 11:41:31
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0