Min helg.

Sådär ja, nu har vi fått upp en marinblå rullgardin i sovrummet och randiga gardiner i vardagsrummet som vi även kan dra för. Känns himla ovant med gardiner! Familjen stannade på lite fika också, det är alltid mysigt att ha dem här.
Men idag är jag ruskigt trött, kom hem vid ett efter en väldigt mysig och trevlig kväll med tjejerna hemma hos Sofia. Kom i säng vid halv tre tiden och sen började katten stimma. Så vi har vaknat från och till hela natten och morgonen! Han brukar aldrig hålla på sådär, utan ligger oftast stilla hos oss hela natten. Förmodligen har han sovit länge medans vi var borta och var inte alls sugen på att gå och lägga sig när vi ville. Det behöver han ju egentligen inte heller, men inatt strök han runt och gnällde, pillade på allt i sovrummet, lekte med mina fötter och sprang ut och in från sovrummet. Well, förhoppningsvis är han lika trött som mig och Mikey ikväll så att vi alla tre får en godnatt sömn. Mikey börjar ju för sjutton att jobba imorgon!

Imorgon kommer min kära barndomskompis (som pluggar i Polen just nu) hit för första gången. Det ska bli himla kul! Och senare på kvällen ska förmodligen jag, sofia och emelie ses. Vi har bestämt att nu när vi alla bor i Malmö ska vi ses varje måndag. Som en fast dag! Det blir vår dag, eller kväll. Det är bara en buss emellan oss, inga byten. Vi ska köra var tredje gång så vi hoppar emellan oss alla. En riktigt bra idé tycker jag!





Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa lite innan vi ska b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0