Denna torsdag.

Mm, jag äter rostemackor. Kommer inte ihåg när jag åt det sist! Med ost och marmelad på, då smakar det som bäst. Katten springer här ut och in. Dörren måste vara lite öppen så att han kan springa in om han blir rädd, annars blir han helt tokig. Han är ju ganska rädd av sig när han är ute! Han håller sig bara inne på vår baksida så han går ju inte långt. Men jag tycker att det är bra att han är försiktig och att han inte går så långt. Sen får vi ju se hur han reagerar när vi börjar gå med honom i koppel! Idag är Mikey på jobbet, han är inprincip helt frisk. Jag är fortfarande lite förkyld men det går nog snart över. Ska gå iväg och handla lite sen. Ännu mer snö här nere nu, men tyvärr inget solsken idag.
Förresten, dem gjorde rekla för det på tv nyss, har ni sett den nya serien Samantha som började sändas för några veckor sen? Sänds imorgon 22.40 på Tv4! Jag har föllt det, missat något avsnitt men jag gillar den. Gillar Christina Applegate!


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det blir skolan idag, sen lite träning på det. Har kommit på en slogan till bloggen också, vad sägs om "Dö tid - livet är för kort att kastas bort!"?



Ha det bra idag! :)

2009-02-19 @ 09:42:50
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: ღ Sofia Werlin

Den nya serien med henne är bra :D

2009-02-19 @ 11:12:27
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: frida

rostat bröd e ju så gott! Men man glömmer äta det ;p

2009-02-19 @ 12:50:23
URL: http://fws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0