Dessa tidningar.

Jag köper ju mycket tidningar, både mode och inredningstidningar. Och det finns säkert många där ute som också gör det och som sparar alla i diverse skåp. Precis som jag! Men, istället för att tidningarna bara ska ligga eller istället för att man sedan slänger dem kan dem bli en del av inredningen. Jag har modemagasin och tidningar lite här och var i lägenheten. På vardagsrummsgolvet har jag staplat flera tidningar ovanpå varandra och låtit det bli en del av inredningen. Och på skåpet har tidningar tillsammans med några böcker fått bli en fin detalj. Jag tycker att det är snyggt att använda sig utav böcker i inredningen och vet man inte riktigt vad man ska göra med sina böcker, så kan man ta till en enkel lösning som jag har gjort. Staplat lite böcker på en uppochner vänd korg från Ikea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0