Stjärntecken.

Idag på arbetsintervjun fick jag bland annat frågan vilket stjärntecken jag var. Sökte på mitt stjärntecken Vågen, och jag vet inte riktigt om jag tror på sånt men jag kan ju säga att det är mycket som stämmer.

Vågen är glad, charmerande och vänlig och har en mycket stark känsla för rättvisa. Du är intelligent och klarsynt och tar gärna strid för orättvisor och ojämlikhet, varhelst du stöter på detta.
Vågen är sällskaplig och lätt att ha att göra med. Du anpassar dig bra till olika miljöer och situationer och du känns ofta harmonisk och avslappnad. Du är mycket mån om dina nära och kära.

Vågen är inte känd för att kunna fatta snabba beslut, vad det än gäller. Du måste alltid väga för och emot och det leder ofta till beslutsångest.
Vågen gillar också att njuta av livet, men ibland blir det ren lättja av det. Du kan ibland också verka en aning manipulativ och krävande, då du själv med liv och lust vill gå in som medlare i olika situationer, eller då du själv stöter på problem. Ibland kräver du kanske lite för mycket av andra.


Du är en mycket kreativ person och har lätt för att se saker och ting i olika synvinklar. Det gör dig till en ypperlig problemlösare på företag.
Du fungerar också bäst om du får jobba i grupp. Exempel på yrken kan vara marknadsförare, designer, jurist, rådgivare, advokat, försäljare, arkitekt, inredare




Tror ni på sånt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0