Nej tack!

Hej på er!
Nu är jag hemma igen och jag känner verkligen inte för att gå ut igen. Det är svinkallt ute, eller det blåser ruskigt kallt. Mötet jag var på i stan var en arbetsintervju, det gick väl bra men om jag skulle bli erbjuden tjänsten så kommer jag förmodligen inte att ta den. Det kändes inte riktigt bra, då det bara är kvällstid och det passar inte mig. Plus att det är alldeles för få timmar i veckan och för lite betalt i timmen för att jag ska kunna klara mig, lyckas man boka fler kunde får man då en såkallad bonus och kan tjäna lite extra. Men det känns som en tävling då, och man är ju bara garanterad grundlönen som jag tyckte var för låg. Tjänsten jag sökt var som kundbokare på ett kapitalförvaltningsbolag! Så det blir nog så att jag tackar nej, tyvärr. Men jag fortsätter att söka, har ju sökt andra jobb.
Gick in en sväng på Zara och dem kan verkligen det här med skor, hittade säkert 5-6 par riktigt snygga skor. Spanade in
2 st som jag tyckte extra mycket om, kanske det blir ett vårköp. Hittade bland annat ett par som påminde väldigt mycket om dessa från HM. Fast i ljusare mocka!


Föredrar nog dem från Zara!

Förresten, det var någon som undrade vart den fina randiga tröjan jag skrev om igår kommer ifrån och den kommer från Kappahl!
Nu ska jag förbereda något att äta. Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0