Minnen.

Tydligen visar dem Sex and the city nu på tv3, man kan inte låta bli att titta fast att man har sett alla avsnitten mer än en gång. Min torsdag har gått ganska fort än så länge. Har renbäddat och städat inne i badrummet, varit ute med Malte och gått igenom massa flyttkartonger från mina gamla rum som stått ute i förrådet. Hittade många roliga och fina bilder, en massa texter och annat kul. Har alltid varit mycket för att föra ner saker och ting på papper, gärna med bilder till. Har en stor "bok" eller vad man nu ska kalla de, pärm kanske, som heter sommarminnen. Började med den för ett antal år sen. Har skrivit om olika resor, familjemedlemmar har skrivit i den och sen har jag klistrat in foto, flygbiljetter, tågbiljetter, vykort och annat från resorna. Har även en liknande som har bilder från min bal och student och en sliten från gymnasiet där kompisar i klassen har skrivit, och kompisar utan för klassen och även Mikey. Det kommer bli kul att visa mina barn det sen, tror jag iaf.
Snart kommer Mikey hem, men han sticker nog direkt igen, han har nämligen träning ikväll. Vi hade behövt storhandla, har skrivit en rejäl lista. Blir kanske så att vi sticker iväg och handlar ikväll! Imorgon är det fredag, och jag har planerat in en lång promenad. Det blir nog en lugn fredag hemma med Mikey. På lördag ska vi bort och på söndag får vi främmande!

Nu ska jag ta och göra mig lite middag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0