Min kväll.

Åt precis ett chokladwienerbröd som mikey köpt till honom och mig. Och jag blev så äckligt mätt, nästan så att jag inte gillar wienerbröd. Fast ändå tycker jag att det är gott, men det blir för mycket på något sätt. Mår faktiskt lite illa! Kanske sista gången jag äter ett wienerbröd. Var tvungen att göra mig en kopp grönt te, inbilla mig att jag sköljer ut den.
Annars idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Mikeys mamma kom förbi en stund innan och tog en kopp te.
Tänkte kolla på filmen Holiday kl 21, har dock sett den innan men minns att jag tyckte den var helt okej, så då kan den väl vara okej att titta på ikväll också. Nu ska jag dricka upp mitt te!

Puss


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag har varit upptagen med mängder av saker idag, men det är skönt. Då sover man gott! Vad har du för planer för veckan då? :)

2009-02-01 @ 21:06:51
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0