Kärlek helt enkelt.

Har inte haft tid för att blogga så mycket idag, men vissa dagar blir ju så. Tjejerna stack hem för en timme sen, haft en jättemysig kväll. Nu sitter jag här själv i mörkret, katten och Mikey har gått och lagt sig. Men NU, nu på kvällen när man ska vara trött, då är jag helt plötsligt inte trött. Men har för tusan varit trött hela dagen! Knepigt. Imorgon har jag bestämt att jag ska gå ut och gå en hyfsat lång runda, gå hem och äta frukost, duscha och blogga där emellan. Senare på eftermiddagen ska vi hem till Gunnesbo, äta hemma hos pappa med farmor och så ska vi förhoppningsvis hinna träffa en vän också som bor en bit bort från pappa. Och på fredag kommer min kära lillebror hit och ska sova här hos oss hela helgen, ska bli helmysigt. Han stormtrivs här! Mamma och låtsaspappa ska iväg och bo på hotell och jag erbjöd mig snällt att passa honom. Så jag och Mikey kommer att "fira" alla hjärtans dag med brossan, och Malte såklart.  Vi ska äta frukost på sängen, laga god middag och spela spel. Ser jag fram emot! Alla hjärtans dag handlar ju faktiskt inte bara om ens kärlek till sin partner utan om alla man älskar. Kärlek helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0