Onsdag idag,

måste göra lite sådana tråkiga saker idag som att tömma diskmaskinen, torka golven och ja. Men sen ska jag kolla på ett nytt avsnitt av "The city", whoho! Och så ska jag nog, trots det tråkiga vädret, gå ut en sväng. Behöver gå ner till affären (som det förresten tar ca en kvart att gå ner till, vi har ingen som ligger närmre) och handla bröd, kattmat, mjölk, juice och lite annat smått.
Fick förresten hem H&M Home spring katalogen igår, och visst finns där en del fina påslakan, handukar och kuddfodral. Mina favoriter är serierna "Naturligt & Personligt" och "Klassiskt & Marint". Men skulle också gärna vilja ha ett kuddfodral som Liselotte Watkins designat från serien "Färg & Energi". Hon är ju min absoluta favorit modeillustratör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0