Helgen är startad.

Nu har jag och lillebror startat helgen genom att dra på oss våra mjukisbyxor. Mina är nytvättade, lika så mina raggsockor och det är en sån härlig känsla med helt nytvättade kläder. Doftar så gott! Jag har hållt på här hela dagen, dammsugat och tvättat (idag igen), hade hur mycket tvätt som helst. Har bokat en ny tvättid, nästa helg. Denna gången gick det för lång tid, så lång tid att jag imorse inte hade några trosor att ta på mig så mikeys kalsonger fick agera trosor. Nu har jag dock bytt om! Vi har även, eller jag, gjort egen guacamole. Föredrar att göra det, för då vet man vad man får i. Ni att vet den färdiga guacamolen man köper ute i butik ändast innehåller 1,5% avocado, det är ju löjligt. Sen får man däremot massa annat skit på köpet, en massa E tillsatser. Så ikväll blir det tacos och mys framför tvn. För killarna blir det godis, och då jag inte gillar det så mycket blir det popcorn, tryffel och mörktchoklad för min del.



Randig tröja och randig bakgrund

Puss

Kommentarer
Postat av: Linda

Låter rätt mysigt, inte det med tvätten kanske, hehe, men att verkligen mysa med myskläder och god mat och godis.. ska nog också leta reda på mina mjukisbyxor

2009-02-13 @ 21:44:14
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Sara

låter som en mysig fredag.. :)

2009-02-14 @ 10:13:48
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0