1 Februari..

det känns väl bra? Vi går mot ljusare tider och det känns som att så fort februari är förbi och vi kommer in i mars så är det vår. Eller nästan iaf!
Igår var en trevlig kväll med middag och pokerkväll med pappa och släkten. Kom hem vid elva, busade lite med katten och sen gick jag och la mig för att läsa lite. Sov när mikey kom hem vid två tiden, med hade tydligen skrikigt till och spärrat upp ögonen när han öppnade dörren och sen väckte han mig och frågade var det va, men jag har ingen aning. Kanske jag blev rädd eller så drömmde jag. Sen väckte han mig inatt igen, då låg och och grät. Men ja, jag är en ganska livlig sovare som snackar och rullar runt. Gråter gör jag en hel del också, ibland över mindre ledsamma saker, för jag minns ju oftast vad jag har drömt.
Idag blir det myssöndag här hemma, vi ska både förebereda oss inför våra "möten" imorgon :). Vad ska ni hitta på?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0