En ofrivillig pause.

Hej bloggen! Är ganska nyss hemkommen från farmor och tänkte väl mest säga godnatt. Kommer inte att ha så mycket tid för bloggen dem kommande veckorna. Det är sjukt stimmigt nu och jag kommer att jobba som aldrig förr. Resterande dagar i veckan är fullbokade och jag blir trött bara jag tänker på det. Får faktiskt lite ont i magen också  men som jag sa till min chef så får jag väl vila år 2010. Dock blir det ju ett spa besök söndag till måndag. Fast det besöket hade jag nog behövt efter jul. Onsdag nästa vecka (16/12) kommer jag att gå på ett åttadagarspass, alltså jobba åtta dagar i sträck (23/12). Sen är jag ledig två dagar och går förmodligen på ett nytt pass då mellandagsreorna börjar den 26. Puh! Tänk lite på mig när ni andra är lång lediga nu under julen.
Så vi hörs när vi hörs!

Puss

Kommentarer
Postat av: J

hej! jag kom in på din blogg via google, letade efter någon som gått floristutbildningen i oxie då jag är intresserad av att gå den. Nu förstår jag att du hoppade av, men du kanske hade kunnat svara på några frågor ändå?



Du gick steg 1? Vad tyckte du om utbildningen?

tyckte du lärarna var bra?

vad var genomsnittsåldern bland dina klasskompisar? hur många var ni i klassen?

var det mkt prov?

vad var det för projektarbete du gjorde?

Hur länge praktiserade du?



Hade blivit jätteglad om du svarade mig på mailen :)



kram J

2009-12-09 @ 01:09:41
Postat av: J

hmm, fick för mig att jag kanske skrev fel i min mailadress så jag skriver igen. denna är rätt iaf!

2009-12-09 @ 01:12:07
Postat av: Marcus Å

Min vecka består av att göra klart en uppsats i skolan. Men det känns bra och du jobbar på hårt! :) Kram

2009-12-09 @ 07:19:01
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Emily

åh.. men det är bra att du fokuserar nu så du inte kör slut på dig söt!



Ska lägga ut det första inlägget om när jag fick veta att jag blev gravid ikväll tänkte ja :D

2009-12-10 @ 15:48:36
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Vad händer till Lucia?

2009-12-12 @ 22:21:57
URL: http://lothigiius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0