3/12-09.


20 års middag för någon vecka sen

Fy bubblan vad jag bara ville ligga kvar i vår renbäddade säng brevid Mikey när klockan ringde. Brukar ändå vara duktig på att hoppa upp direkt utan problem men idag snoozade jag i 20 min. Ja som ni förstår är det jobb som gäller för mig idag, och så även imorgon och hela helgen. Men nästa helg mina vänner är jag ledig och då blir det 25 års fest och spa. Igår var jag iförsig ledig och gick mest runt och mös i morgonrock hela dagen. Men sen fick jag ta tag i mig själv lite, hoppade in i duchen, renbäddade och lite sånt. Sen bjöd Mikeys mamma på middag hemma hos henne, det är aldrig fel. Nej dags att hoppa i lite kläder. Vi hörs!

Puss

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejhej, fin blogg :)

Är det bra med dig?

2009-12-03 @ 10:27:27
URL: http://ttanja.blogg.se/
Postat av: Malle - Hockeyfru

hehe ja va seglivad ja med idag:P

2009-12-03 @ 12:43:39
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0