Mineraler.

För någon vecka sen köpte jag för första gången ett mineral foundation puder från Isadora då jag läst att det skulle vara väldigt bra plus lite billigare än andra på marknaden. Jag använder aldrig fundation annars men kände att jag ville börja göra det nu till hösten. Har provat mineral pudret en gång och jag gillar det, så tummen upp. Läste på lite om hur man använder sig av just mineral fundation puder:

- Knacka ut en lagom mängd puder i locket

- Jobba upp mängden i borsten tills locket är tomt

- Skaka av överflödigt puder från borsten

- Applicera med lagom tryck. Arbeta i cirklar, inifrån och ut.

- Börja hellre med lite puder och upprepa om du vill ha ett mer täckande resultat.




Någon av er som använder det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0