Maximal otur.

Min dag, när ursäkta min eftermiddag/kväll har varit katastrof. Vid tre tiden cyklade jag gladeligen till jobbet, halvägs fick jag jätteont i ena ögat och det bara rann och rann. Så jag fick stanna till för att se om jag fått något i ögat men jag kunde inte se något, däremot var ögat jätterött och jag hade smink runt hela ögat. När jag kom fram till jobbet hade det fortfarande inte försvunnit och alla frågade vad som hade hänt. Och jag har ingen aning om vad som har hänt. Jag satte mig i kassan och tänkte det får försvinna men det gjorde inte kan jag säga. Kunderna tittade på mig där jag satt och torkade ögat hela tiden och jag kunde knappt koncentrera mig på det jag skulle göra. Efter ett tag hade smärtan från ögat även gått upp i huvudet och jag fick lämna kassan och tänkte att får jag bara skölja mitt öga så blir det nog bra. Snälla Carro hjälpte mig och jag fick två värktabletter, men det blev inte bättre. Så på  min första riktiga dag på jobbet fick jag gå hem efter 1 ½ h. Maximal otur! Försökte få mikey att hämta mig men han hade redan börjat träna så jag fick helt enkelt hoppa på min cykel och trampa hem. Känns rent ut sagt förjäkligt att behöva gå ifrån jobbet första dagen och nu vill jag bara krypa ner under en filt och vara ledsen. Huvudvärken känns bättre men ögat är fortfarande irriterat och jag ser helt suddigt med det. Vad har hänt?

Kommentarer
Postat av: Teresia

Men fy, det där låter riktigt obehagligt. Konstigt! Hoppas det är bättre imorgon, annars kanske du får gå till farbror doktorn :/

2009-08-20 @ 22:35:10
URL: http://terla.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Låter som att du får gå till någon läkare med det där..

2009-08-21 @ 08:08:51
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Vi håller tummarna för att det blir bättre! :) Med mig är det bara bra..

2009-08-21 @ 09:04:50
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0