It´s monday.

Idag är det måndag och det händer inte så mycket här. Känner att jag inte hinner göra något innan jobbet. Börjar jobba kl 16 och ikväll har vi inventering och det kan ju ta hur lång tid som helst så jag har ingen aning om när jag är hemma. Kommer tyvärr inte att cykla till jobbet idag då jag inte vill cykla hem helt själv genom halva Malmö i mörkret. Så imed det måste jag ge mig av lite tidigare idag! Tror jag ska städa lite och ta en dusch i lugn och ro! Mikey och jag går om varandra helt idag, och så kommer det nog bli fler gånger. Han jobbar dag och jag kväll och det kan till och med vara så att han sover när jag kommer hem, vet inte när han börjar imorgon. Får väl kicka igång dagen här!

Puss


Kommentarer
Postat av: emily

ååh fy fasiken. Inventering kan vara det värsta!

2009-08-31 @ 11:06:04
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0