Ursäkta mig...

Usäkta för dålig uppdatering, men snart är det långhelg och då kommer det att bli bättre. Man är ju iväg hela dagarna och jag har egentligen inte tid att blogga på jobbet. Imorgon slutar vi som sagt kl 12 och då blir det förhoppningsvis lite shopping innan jag beger mig hem och inväntar besök. Idag fick jag dessutom stiga upp extra tidigt för killen som brukar hämta mig skulle sova hemma hos en kompis i Lund. Och så var tåget försenat så min snälla arbetskollega M kom och hämtade mig utanför stationen och sen åkte vi och köpte frukost.

Men vi hörs ikväll vänner. Puss

Kommentarer
Postat av: - Hanna

Fast jag tycker aldrig dom ser stora ut på andra, det är det som är så konstigt, haha. Kanske är att man ser dom uppifrån på sig själv, därför dom ser större ut. Så måste det vara:)

2009-04-08 @ 09:47:01
URL: http://haze84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0