This sunday.

Hej på er alla! Hoppas ni har en bra söndag och att påsken har varit mysig. Idag har vi slappat och jag har suttit ute i solen. Det tar inte många minuter för mig att bli solbränd. Och nu smörjde jag ändå in mig med solskyddsfaktor 30, jag är extremt försiktig. Eller jag skulle nog kalla det extremt smart! Vårsolen är ju som starkast också. Men nu börjar man få lite färg på benen iaf och en skvätt i ansiktet. Strax blir vi upphämtade av Mikeys bror och flickvän, ikväll blir det påskmiddag hemma hos Mikeys mamma. Det har blivit mycket gottis denna påskhelg kan jag förtella, och min mage strejkar direkt. Det funkar ju inte!

Nej men nu kommer våran bil. Puss på er


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ha det så trevligt ikväll! :)

2009-04-12 @ 17:45:58
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Angelica

jag blir absolut inte brun ,, är vit som snön haha men jag kör också på 30.. de är ett måste,

2009-04-13 @ 00:10:10
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0