This saturday.

Idag sov jag länge, åt frukost i lugn och ro, tog en varm och skön dusch och vid ett begav vi oss till Helsingborg. Olympic spelade borta idag mot Bårslöv. Och vilken match sen. Olympic hade bollen 90% av matchen och äntligen kom segern dem förtjänade efter två matcher där dem spelat lika. Olympic har mycket att leva upp till som favorit tippade i serien. Men sen har dem också spelarna till att vinna hela serien. Efter matchen åkte vi hem till Mikeys gamla grannar för att lämna tillbaka en Gps, och där blev vi inbjudna. Satt och snackade lite på balkongen och kom sen på att vi inte ätit något idag. Så vi (4) gick ner till resturangen och beställde in mat och lite vin. Detta andra par som vi åt med är i 50 års åldern, så himla kära och trevliga människor. Mikey har kännt dem större delen av sitt liv. Men det är så kul att man även kan umgås med människor som är så mycket äldre. Och det var mycket trevligt och som ett plus i kanten bjöd dem på hela middagen. Spontant och trevligt!
Nu är vi ganska nyss hemkommna och väntar på S och A. En lugn kväll hemma framför en film. Jag ska göra mig en kopp te. Om jag ska vara ärlig känner jag mig lite lullig av dem två glas vin jag drack. Konstigt men sant! Så kan det bli!





Ha en bra lördagskväll.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Nu är jag tillbaka igen! :) Allt bra med dig?

2009-04-26 @ 12:48:18
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0