En massa gottis.

Känner att det har blivit lite dålig uppdatering från min sida, tråkigt. Men när man jobbar heltid mitt i veckan och när det är så fint väder som det är nu så blir det tyvärr så. Men nu ska vi inte vara sånna. Idag skiner ju solen, vi ska strax göra oss iordning och cykla ner till Limhamn centrum, en stadsdel som ligger här i närheten. Jag ska handla lite vin till ikväll och sen ska vi nog strosa runt lite. Kvällen igår var förresten himla mysig. Det blev lite sent då glöden inte ville sig riktigt, men hey, det blev iaf gott och vi blev alla väldigt mätta. Vi hade ju köpt en del gott också, men det var det ingen som orkade. Så nu har vi en massa sånt hemma, och jag äter ju inte det annars. Gillar inte att ha sånt hemma heller! Vi har både godis som vi fick i ett påskägg igår, cheesbolls, chips och kakor sen mikeys mamma + vännina var här i torsdags. Puh! Tror jag tar med mig lite hem till S ikväll!

Återkommer nog med en dagens och lite så senare idag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Bara bra med mig. Glad Påsk!



Du, vår gemensamma blogg är verkligen helt dö nu förtiden hehe

2009-04-11 @ 12:52:39
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0