Saknat mig?

Åh vad länge sen det var jag bloggade, riktigt synd och tråkigt. Men vi har inte fått igång något internet än, surfar hos mikeys kusin just nu. Men jag har skickat efter papper som ska fyllas i och dylikt så jag hoppas att vi om en vecka har internet hemma.

Tror inte att ni har fått se min nya höstkappa än. En fin A- linjeformad med hög krage från Zara, lägger nog upp en bild imorgon om ni är intresserade? Ska nämligen hem till pappa imorgon och då kan jag passa på att surfa och blogga lite då också. Jag lovar att när vi har fått igång internet så kommer det att dyka upp fler och roligare inlägg och deffinitivt fler bilder.
Bilder är ju det roligaste! Bjuder nog på lite fler bilder på lägenheten också, men vill inte bjuda på för många ;).

Har förresten gått ut på praktik nu, varit ute i en vecka. Har tyvärr inte fått göra så mycket då september är en väldigt lugn månad för florister. Men jag har gjort två buketter, varav en blev såld nästan direkt. Känns kul ! Och sen har jag fått lära mig att göra lite planteringar, och det är faktiskt något jag tycker är riktigt kul. Och det trodde jag aldrig att jag skulle göra. Men man får ju pynta och ha sig sen. Så idag var vi iväg och köpte en kruka, lite fetbladsväxter, sten och jord och så gjorde jag en plantering som vi har på golvet vid lyktan nu. Köpte "hjärtan på tråd" också, älskar den växten. En hängande och slingrande växt där det ser ut som små hjärtan som just hänger på en tråd. Kan lägga upp en bild imorgon!

Annars har vi haft en riktigt bra lördag idag. Tog det super lugnt imorse, cyklade iväg och handlade bullar och lite annat. Sen åkte vi in till stan, fick besök av mikeys bror och hans tjej, sen lagade vi god middag och nu är vi borta hos grannarna, mikeys kusin, hennes sambo och deras undebart söta lilla dotter på 2 månader.
Har tagit en del dagens bilder som ligger i mobilen, överför dem imorgon. Håll ut vänner!

Puss

Kommentarer
Postat av: Sarah

åh, jag vill se din nya höstkappa =)

2008-09-21 @ 11:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0