Fest med goda vänner.



Idag har det varit mycket! Skola hela dagen, sen hämtade Mikey upp mig och så körde vi ut till vår Ica butik och "handlade" hur mycket mat som helst, så nu har vi verkligen lite av varje hemma. Och idag har jag verkligen insett att jag ska flytta, och det känns tyngre än vad jag trodde att det skulle göra. Grät när jag kom in på mitt rum hemma hos pappa och började packa. Imorgon kommer både vara en rolig och ledsam dag. Ska prata med dem på skolan och se om jag kanske jag få ledig på onsdag, för det kommer att vara så mycket att göra och vi har mer vi behöver köpa. Plus att micke har fotboll alla dagar denna veckan nästan så att jag kommer gå hemma själv och packa upp. Men på onsdag slutar han 12.15, har inte match förens senare + att vi har flyttbilen ända tills sju på kvällen så då hade vi kunnat passa på att åka iväg till öppna hjärtan eller erikshjälpen, tänkte handla lite bord på secondhand och måla om själva och så kanske.

Måste sova nu. Imorgon kommer jag inte att hinna blogga, och jag vet inte hur lång tid det tar innan vi får igång internet och så. Men jag hoppas att det inte dröjer allt för länge.

Puss

Kommentarer
Postat av: My

Grattis till lägenheten! :)

2008-09-02 @ 08:56:30
URL: http://myssel.blogg.se/
Postat av: bitte

fina bilder

2008-09-04 @ 10:08:35
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0