Uppdrag : Organisera garderoben.

För att göra lite nytta när jag ändå bara går hemma idag kom jag fram till att jag ska organisera min garderiob, och jag ska verkligen försöka göra det super noga och ordentligt idag. Tyvärr kan vi ju inte utnyttja klädkammaren då avfuktningsfläkten står där och alla prylar där inneifrån just nu står huller om buller i sovrummet. Men vi har ju tre vita garderrober på rad i sovrummet. Jag hade tänkt lägga undan alla sommarkläder unders i garderoben, sortera efter färg, och ge bort sådant som jag inte använt på mer än 1 år. Och nu till vintern behöver jag fylla på lite, får bli i omgångar, man ja jag behöver fylla på.
Och så måste jag tvätta, har en del kläder som ligger i påsar och väntar på att få bli tvättade.



Får vi se hur resultatet blir ...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0