Mareld.

Sådär ja, då var det fredag. Ikväll ska jag bara vara hemma med mikey, mysa framför tvn, laga god middag och kolla på en massa "The hills" avsnitt på Mtv.com, duscha och lägga ansiktmask. Däremot ska jag inte äta något godis eller annat skit ikväll, för det har blivit för mycket sådant i veckan känns det som och det mår inte min mage bra av. Inte min hud heller har jag märkt. Så ikväll får jag dricka grönt te, älskar! Jag har ett favorit te och det heter Mareld och kommer från Kahls, det är då ett grönt te men det smakar inte som grönt te kan göra, även fast jag kan gilla det också. Men så för er som vanligtvis inte gillar grönt te kan jag rekomendera det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0