Lunch.

Tja!
Sitter i skolan, har lunch just nu. Måste snart åter gå till lektionen mina vänner.

Det var någon som inte var så nöjd med mitt resultat med att organisera garderoben. Det är ju kul att även sånt engagerar er. Tanken var ju inte till att göra detta till ett jätteprojket just nu, då vi nästan precis flyttat in. Vi har en hel del kvar! Jag ville mest göra det bästa av situationen och få det att se hyfsat snyggt ut under omständigheterna. Men tack för tipsen iaf !
Jag ska absolut organisera och piffa till det lite längre fram och stryka mina skjortor.Har nämligen inte haft ett strykjärn då jag ska få det av min pappa imorgon när dem kommer på besök. Så ligger det till ! : )

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0