Imorgon är det min dag.

hej min vänner. Ledsen att jag varit borta ett tag, men vi har ännu inte fått igång något internet hemma hos oss, och det är skit tråkigt. Jag har fått ringa efter papper igen för dem kom nog bort någonstans på vägen. Just nu sitter jag hemma hos min pojkväns mamma och bloggar. Jag kan ju inte heller läsa mina favorit bloggar, känner mig helt ouppdaterad.
Och så glömde jag såklart mobilsladden hemma, annars hade jag tänkt lägga upp lite bilder på nya köp och annat kul.
Men håll ut !

Imorgon är det min födelsedag, jag älskar födelsedagar. Men har faktiskt inte riktigt hunnit tänka på att jag fyller år. Annars brukar jag gå och ladda i en månad innan. Men imorgon kommer delar av familjen hem på kalas, då blir det middag, efterrätt och lite presenter. På söndag ska vi hem en runda till pappa, och då ska jag få en liten present. Tanke var att pappa och farmor skulle komma hem och fira både mig och mikey den 24 oktbober, samma dag mikey fyller år. Men så saknade jag pappa lite och han kunde inte låta bli att ge mig något litet nu på söndag också : )

Jag hoppas på många gratulationer här i bloggen imorgon :D !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0