Hej hej.

Äntligen hemma efter skolan och en runda på Ica. Fick bli havregrynsgröt med russin till middag och mango som tilltugg. Orkade inte ställa mig och göra något seriöst, dessutom måste jag få klart mitt projketarbete nu i veckan. Det ska vara inne på måndag men satsar på att få det klart redan på fredag så slipper jag tänka på det under helgen. I helgen har jag inte så mycket inplanerat vilket jag tycker är super skönt, för det har varit mycket många helger i rad. En sak jag ska göra i helgen är iaf att inhandla mössa och vantar, för fy tusan vad kallt det har blivit. Har ni några tips på några snygga? Har spanat in snygg mössa på Hm, och ett par lite längre handskar på Åhlens City.

Nu ska jag kolla på ett "The hills" avsnitt. Hörs sen

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0