Favorit filmen.

Hej på er ! Ni har väl inte glömt att vrida tillbaka klockan 1 timme? Vaknade kvart över tio, men då påminde Mikey mig om att klockan bara var kvart över nio. Men jag steg upp och kollade klart på filmen jag satte på igår och aldrig kollade klart på, en film som jag längtade så tills det skulle komma upp på biograferna, jag pratar så klart om Sex And The City The Movie. Japp, jag köpte den igår och den var lika bra nu som den var i våras när jag såg den med mina tjejkompisar. Idag ska vi bara pyssla här hemma, ta det lugnt, dammsuga lite och så ska jag plugga, och ikväll blir det såklart One Tree hill.
Nu blir det sen frukost, och efter det tänkte jag visa upp min nya kofta lite bättre.



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0