Äppelkaka av mormors äpplen.

Hej ! Idag har jag inte hunnit blogga på hela dagen även fast jag slutade tidigt . Var hemma vid tre tiden, vid fyra drog vi och handlade, full kö på Ica så det tog väldigt lång tid. Sen var det bara till att sticka hem och laga mat, tacos bjöds det på idag : )
Och nu sitter jag här! Ska plugga lite ikväll, sen blir det bara till att ta det lugnt framför tvn och datorn. Har köpt hem lite snacks, nej inget godis utan rostade kikärtor, solros frön och så såg jag att vi hade popcorn hemma och en kopp grönt te till det. Godis, chips och sånt är inte riktigt min grej!  Gillar ni det?

Imorgon ska vi iväg och handla hem lite blommor, ja nu när man utbildar sig tillflorist blir man ju helt tokig. Sen ska vi hem till Lund, åka med familjen på kalas sen ska lillebror följa med mig och mikey hem och så ska han sova här. På söndag ska vi baka äppelkaka av äpplen som vi fått av mormor som hon plockat hemma i trädgården : )

Förresten så skulle vårt soffbord som vi beställt från ILVA kommit igår, eller egentligen förra helgen, men nu har dem gett oss tre datum. Hur länge ska man behöva vänta? det är ju inte så att det ska göras, det finns ju på ett lager. Det är trist och vänta när man bara vill komma iordning nu, orkar inte titta på bananlådorna till soffbord längre. Well well, såhär ser det ut i alla fall, och Stockholm heter det.


100x100, obehandlad ek.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0