Vote.

Kolla gärna i min sida på Minoutfit.se, rösta och kommentera : )

Minoutfit.se/Nathalie

Nu har jag varit ute och promenerat i ah, nästan en timme tror jag. Det var skönt trots det dåliga vädret. Gick ner till den lilla skogen vi har här borta, eller skog och skog, en sammling träd. Har aldrig gått dit innan och undrade vad som gömde sig där inne. Det såg väldigt öde ut och ingen häst hade betat i hästhagarna på länge. Inne bland träden gömde sig ett stort vitt hus och jag tänkte, aha det bor någon här, men nej. Huset var helt öde, slitet och igenbommat, riktigt läskigt och när jag började gå därifrån blåste det till och jag blev faktiskt lite rädd. Gillar inte ödehus !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0