Det växer ju alltid ut.

Har ätit sån riktigt lång frukost idag med mango, knäckebröd, skorpor och två koppar te. Frukost är verkligen min grej!
Känner mig utvilad idag, sovit ganska många timmar.  Idag tänkte jag kolla några sex and the city avsnitt och läsa några av tidningarna mamma kom med igår. För jag har faktiskt inte köpt några egna, sparar pengar. Speciellt till lilla Malte och då drog jag in på tidningar och mikey på godis. Och så ska jag läsa lite i min bok, har en annan som ligger och väntar som känner att jag vill läsa ut denna nu.

Och förresten, jag har fått sånt grymt sug av att bara klippa av mig mitt hår. Det är så slitet och ibland får jag för mig att jag inte passar i så långt hår. Klippa en snygg volym page? eller vad säger ni. Vågar jag? Man är ju så sattans feg. Men det växer ju alltid ut.



och så här långt har jag ungefär, lite längre. Ett bra tag sen bilden togs.


Kommentarer
Postat av: suffe

tror att du hade passat skitbra i page! våga våga :) PUSS

2008-11-20 @ 16:13:14
URL: http://sofiehpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0