Pepparkakskola och Julte.

Då var man hemma igen. Har precis ätit en god chiabatta och en avocado med citronpeppar, favoriten. Fick handlat en hel del bra grejer till Malte, det är mycket man behöver och som är bra att ha hemma. Jag tror att det ända som fattas nu är en kattlåda och kattsand sen är vi nog redo för den lilla krabaten.
Var inne på Lagerhaus en runda också och köpte lite julte och pepparkakskola, första advent på söndag ju och jag tänkte att vi får mysa in julen lite. Fick även tag på den här skålen inne på Lagerhaus, lite farmor och mormors stuk på den, jag gillart.

Nu ska jag ta det lugnt i soffan ett tag och läsa nya numret av Sköna hem, försökte vila lite innan för att jag kände mig himla trött, men det gick inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0