Onsdagkväll : Mat lära.

Nu har jag kollat roomservice, dem var här ute hos oss i Bunkeflostrand Annestad. Hos simhopparen Anna Lindberg och hennes sambo Kalle något, som spelar i MIF. Nu sitter jag här med lite kvällsfika



Fina underlägg va? Älskar dem, alla ser olika ut, olika liljor i olika färger, köpte dem långt innan jag flyttade på Tehuset i Lund men sparade dem uppe på vinden tills dagen då vi flyttade hit.

Har läst en massa tidningar idag, och läste bla detta, vad man bör äta varje dag. Jag skrev upp det...



Det kan ju vara något att sträva efter. 100-150 g protein skulle man äta till varje måltid...

Ha en fortsatt bra onsdagskväll

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0