"Love in Malmo"

Ikväll blev det "Love in Manhattan", och jag säger bara herregud. Vill man uppskatta livet lite extra ska man se denna. Otroligt fin romantisk komedi, mikey gillade den också. Gillar filmer där det händer något som man inte alls hade räknat med. Otroligt sorlig men också så himla fin. Så om ni gillar sådana filmer så se den, eller se den ändå. Kan ju avslöja att den kom en och annan tår, visar inte det för mikey men jag tror att han vet.



Imorgon ska jag upp, hoppa in i duschen, gå en runda och sen åka hem till familjen i Lund. Ska äta middag hemma hos mamma, och ska inom pappa en sväng och krama om honom. Sen på tisdag är mamma ledig, då kommer hon hit. Ska visa henne Malmö lite och så ska vi gå ner till havet. Och på torsdag nästa vecka ska jag hem till pappa och äta middag med honom och farmor. Mycket familje häng just nu, men så blir det ibland och ibland behövs det lite extra av det.

Puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tyckte inte alls om den filmen, konstigt nog. Tycker PS. I Love You är tusen gånger bättre. Har du sett den? :)

2008-11-13 @ 09:30:45
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja, det är lite småkul faktiskt. Men det tycker jag att du ska göra, den är jättebra :) Vad tyckte du om skillnaden i vårt vardagsrum förresten? puss

2008-11-13 @ 11:16:59
URL: http://evelinacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0