Lite av varje.

Vilken risig dag det har varit idag, har ingen direkt inspirerande outfit att bjuda på. Kanske imorgon : ). Sitter här i morgonrock och har precis prata i telefon med en mycket god vän, som fyller år idag. Grattis! Hon och en annan tjejkompis satt hemma hos henne och åt hm tror det var grönsaksdipp och frågade om jag ville komma. Men då hon bor i typ andra sidan stan och jag sitter här i morgonrock och regnet öser ner, så fick vi ta det en annan dag. Men jag saknar tjejerna så det hade varit himla mysigt, men som sagt det kommer fler dagar.
På lördag ska jag hem till en annan tjejkompis som bor inne i stan, på en liten tjejkväll. Ska ta det lugnt då jag inte legat på topp dessa dagarna men det ska bli trevligt och mysigt. Tjejkompisar är underbart att ha ! Nu när man är sambo, har dagarna fulla, ska hem och laga mat och en hel del annat och bor en bit utanför stan så uppskattar man ännu mer att träffa tjejerna, kanske på en drink inne i stan eller bara lite häng hemma hos någon.
Nu ska jag göra mig en kopp te, läsa min nya Cosmopolitan och försöka njuta av måndags kvällen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0